Tuesday, 27 August 2013

sahabat selamanya .. ;)

Posted by BalqisRodzi at 08:12
kami budak sekolah.. sekolah.. dan sekolah .. exam?? perkara biasa.. n sekarang nie ada PBS.. adoiyy ... takdak pa nak cerita sangat .. semua orang mesti ada sahabat kan?? macam balqis.. ramai kawan .. :) budak kelas balqis semua best2 .. lawak2 .. cumaaa.. ada lah yang kuat sentap tu.. takpa, perkara biasa.. ada yang kuat merajuk, kuat marah, kuat tidur.. okey kuat tidur nie selalunya budak asrama.. tapi dalam kelas tu dua orang ja yang duduk asrama,, hoho.. yang lain duduk rumah :D kalo yang kuat marah nie selalunya anak sulung..tapi taktau lah kan.. maklumlah balqis kan anak bungsu ..  takpa lah tak kisah sangat,, yang penting.. semua baik2 jeww .. :* 

nie gambar time open house rumah budak kelas.. raya ke berapa tah.. balqis takpi pon.. kengkawan ja yang pi .. sedih :'(

  yang nie pon sama jugak.. depa pi open house.. depa budak sombong+bajet+poyo .. hoho.. tapi depa baik.. 

nie gambar raya 1st .. dengan kawan baik.. umi nadia nama dia .. balqis yang pakai tudung oren tu ..

balqis takdak gambar kengkawan sangat . ada pon gambar raya yang ada kat atas tu .. kawan2 balqis segak+comel .. :D by the way, balqis sayang kawan-kawan balqis :D 

0 comments:

Post a Comment

 

Aku Si Balqis Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei