Tuesday, 27 August 2013

sahabat selamanya .. ;)

Posted by BalqisRodzi at 08:12 0 comments
kami budak sekolah.. sekolah.. dan sekolah .. exam?? perkara biasa.. n sekarang nie ada PBS.. adoiyy ... takdak pa nak cerita sangat .. semua orang mesti ada sahabat kan?? macam balqis.. ramai kawan .. :) budak kelas balqis semua best2 .. lawak2 .. cumaaa.. ada lah yang kuat sentap tu.. takpa, perkara biasa.. ada yang kuat merajuk, kuat marah, kuat tidur.. okey kuat tidur nie selalunya budak asrama.. tapi dalam kelas tu dua orang ja yang duduk asrama,, hoho.. yang lain duduk rumah :D kalo yang kuat marah nie selalunya anak sulung..tapi taktau lah kan.. maklumlah balqis kan anak bungsu ..  takpa lah tak kisah sangat,, yang penting.. semua baik2 jeww .. :* 

nie gambar time open house rumah budak kelas.. raya ke berapa tah.. balqis takpi pon.. kengkawan ja yang pi .. sedih :'(

  yang nie pon sama jugak.. depa pi open house.. depa budak sombong+bajet+poyo .. hoho.. tapi depa baik.. 

nie gambar raya 1st .. dengan kawan baik.. umi nadia nama dia .. balqis yang pakai tudung oren tu ..

balqis takdak gambar kengkawan sangat . ada pon gambar raya yang ada kat atas tu .. kawan2 balqis segak+comel .. :D by the way, balqis sayang kawan-kawan balqis :D 

Monday, 26 August 2013

Riang ria di hari raya :)

Posted by BalqisRodzi at 08:24 0 comments
Selamat Hari Raya Aidilfitri .. masih belum terlambat kan?? raya kan sebulan . hehe .. balqis ada lah dua tiga keping gambar raya nak kongsi nieh . raya kat rumah ja, tak balik kampung sebab kak berpantang pada hari raya .. hoho .. so kami tunggu ja kat rumah, orang kampung yang mai raya kat rumah ..kalo setakat nak raya kat rumah saudara yang dekat-dekat tu boleh ja nak bawak orang pantang redah  :D .. 

nie time raya kat rumah dengan raya kat rumah makcik.. gabungkan gambar-gambar tuh .. :D

nie kat rumah makcik.. tiga org yg baju sama tuh adik beradik.. yang lain sepupu and yg dua org baju sama jgk tu makcik saya :)

and last.. gambar syoq sendiri .. witwit .. 





Monday, 24 December 2012

ZOO NEGARA

Posted by BalqisRodzi at 01:02 0 comments
haha! lama nya x bukak blog.. ermmm nak cerita apa ya..
hari 2 aku g KL duduk rumah kakak..
punya la bosan.. depa semua p keja.. so tinggal la aq gn kak aq yg lagi sorang..
apa lg..dh x buat apa2 on9 ja lah 24jam.. 
ramai kawan2 on9 maklumlah cuti sekolah..
tapi sorang pon x tego.. sombong!!
kat zoo negara.. hrummm mka keletihan yg teramat.. fuhh! 
kak long muka dah tak boleh nak senyum sikit pon dah..
tenggok binatang punya pasal..haha..tapi.. budak yg pakai baju kunning 2..
hehe senyum punya la.. 

Saturday, 31 December 2011

~penat nyer

Posted by BalqisRodzi at 05:03 0 comments
wah penat tapi seronok.. nak tau sebab apa?sebab hari ini kami pi mengait buah petai kat jeniang.... bayak kot buah petai kat sana.. sedap kalau mak aku masak sambal udang petai tapi aku tak makan petai lah
aku cuma makan udang dengan sambal ja kat sana bukan ada pokok petai ja tau.. kat sana ada pokok rambutan, pokok durian, pokok2 ulam..binatang pon ada tau... ok aku dah malas nak taip n cukup la setakat ni...


n la pokok petai
buah rambutan 

Wednesday, 28 December 2011

~ my family

Posted by BalqisRodzi at 00:35 0 comments

Aku ada 7 adik beradik semuanya dah besar2 belaka.. aku dah nak masuk 13tahun abang aku yang ke6 tu dah 16 nak masuk 17. abang ke 5 baru habis STPM yang lain kakak aku. kakak yang ke 3 dan 4 masuk maktab.. sorang kat lembah pantai sorang lagi kat perlis, yang lagi 2 orang tu dh kerja.. sulung kerja kat shah alam, sorang lagi kat TTDI... tu la family aku haha ramai ak... mari kita tengok family aku kat bawah ni.. jom
kak sulung
kak ke2 
n plak yg ke 3 bihah
kak cik yg ke4
abng yg pling grang ke5
bdak pulun yg ke6
n aq yg ke7

Tuesday, 27 December 2011

BuNgA

Posted by BalqisRodzi at 07:49 0 comments
Bunga itu cantik,bunga itu indah..
aku suka bunga ros sebab cantik dan harum..
tapi bunga ros tak tahan lama.. 

bunga itu cantik,bunga itu indah
aku suka bunga tahi ayam sebab tahan lama..
tapi bunga taik ayam tak cantik..

                                                                         ~ TeNgOk ~
BuNgA 

CaNtiK

RaKaN SeLaMAnya

Posted by BalqisRodzi at 06:31 0 comments
Ni semua kwan2 saya...sayang semua kawan aq
aku dn anis
n semua kwan aq
kak yong..:)
bdak2 klas aq

 

Aku Si Balqis Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei